Subject: Taotlus ehitusprojekti kooskõlastamine töö nr 23053
From: Malle Ütt | K-Projekt <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 17:22:18 +0200

Tere

Palume kooskõlastada ehitusprojekt eelprojekti staadiumis – 
kanalisatsioonikollektori rajamine ja ühendamine olemasolevate torustike ja 
kambritega riigiteede nr 4 km 13,09 ja nr 3793 km 0,02 kaitsevööndites ning 
riigiteede alusel maal Saue

vallas Harju maakonnas ning Tallinna linnas Nõmme linnaosas.

Projekti dokumendid on alla laetavad lingilt: 
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Ek6b93wrQ7ZAk9BU5s_E0wsBN9tS_fExCgNo4a3CBevvJw?e=tdOQiC> 
2023-12-08 TRA kooskõlastamiseks

 Lugupidamisega

Malle Ütt
Vol VK insener tase 8
projekteerimise juht
mob: +372 5302 0254
e-post: [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/> 
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/> 
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as> 
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>